Protetyka

Protetyka to dla wielu Pacjentów ostatnia szansa na odzyskanie pięknego uśmiechu. W naszej Klinice można skorzystać z pomocy doświadczonych specjalistów w tej dziedzinie. Usługi, które świadczy protetyk, są adresowane zarówno do osób starszych, które z przyczyn naturalnych poszukują alternatywnych metod rekonstrukcji zgryzu, jak i młodszych Pacjentów, którzy stracili zęby z powodu wypadku lub choroby. Na wizytę można się umówić telefonicznie lub mailowo.

Czym zajmuje się protetyk?

Protetyk odbudowuje zęby nie tylko zniszczone próchnicą, lecz także uszkodzone podczas wypadków i innych nieprzewidzianych zdarzeń. Nasi specjaliści korzystają z nowoczesnych rozwiązań. Wykonujemy zarówno protezy o najprostszej konstrukcji (częściowe, całkowite, szkieletowe), jak i złożone – bezklamrowe, łączące funkcjonalność z efektem kosmetycznym. Przygotowujemy również protezy z tworzyw sztucznych. Protezy bezmonomerowe są rekomendowane alergikom. Protetyka obejmuje też uzupełnienia stałe (korony i mosty). W tej grupie materiałem bezpiecznym dla tkanek jest ceramika (porcelana) na podbudowie metalowej lub złotej bądź korona pełnoceramiczna (bez podbudowy).

Współpraca

Usługi, które protetyk świadczy w gabinecie stomatologicznym, są adresowane zarówno dla osób starszych, które z przyczyn naturalnych poszukują alternatywnych metod rekonstrukcji zgryzu, jak i młodszych Pacjentów, którzy stracili zęby z powodu wypadku lub choroby. Usługami protetycznymi obejmujemy Kamień Pomorski, Międzyzdroje i sąsiednie miejscowości. Na wizytę można się umówić telefonicznie lub mailowo.

Nasze usługi